.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایه عدم امنیت بر صنعت چای سنگینی می کند

سید احمد مظفری دبیر اجرایی اتحادیه کشاورزان چای شمال با اشاره به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در سالجاری به مطلوب بودن وضع برداشت برگ سبز چای تاکید کرد وگفت :هرچند که در ابتدای سال با کمبود کود مواجه بودیم و باغ ها از کود مناسبی استفاده نکردند و لی خوشبختانه امسال برگ سبز مرغوبی تولید شده است.

وی با بیان اینکه چین سوم برداشت برگ سبز چای در برخی نقاط چایخیز شمال کشور به پایان رسیده است ،ادامه داد :وضعیت پرداخت چین اول مناسب بود ولی بهای برگ سبز در چین دوم هنوز پرداخت نشده است.
وی با اظهار تاسف از اینکه همچنان و ضعیت خرید چای خشک از کارخانه ها سر و سامان مناسبی ندارد ،گفت:وقتی چای خشک به ارزش واقعی خود خریداری نمی شود هزار نوع فساد دامن گیر کارخانه ها و روابط آنها با کشاورزان می شود.
مظفری با اشاره به قاچاق چای خشک ،ابراز عقیده کرد :بعد از تحقیق و تفحص مجلس ششم درباره واردات و قاچاق چای که هیچ بازتابی نداشت و منتشر هم نشد ،جو نا امید کننده ای ایجاد شد و در حال حاضر کسی پیگیر این قضیه نیست ولی کماکان چای خارجی در بازار وجود دارد و نمایندگی هایی در بازار هستند که به صورت کاملا مجاز چای 100 درصد خارجی را می فروشند ولی اینکه چای وارداتی است یا نه ما نمی دانیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.